veelgestelde vragen

Hier beantwoorden we de meest gestelde vragen.
CORONAMAATREGELEN

Wij vragen alle bezoekers van de Biënnale om zich aan de wettelijke richtlijnen en basisregels van de Rijksoverheid te houden. De tentoonstelling is binnen en buiten.

Houd overal 1,5 m. afstand en als dat in de kloostergebouwen niet mogelijk is zet dan een mondkapje op. (Wij volgen de wettelijke corona richtlijnen voor evenementen)

social media
InstagramLinkedin

Rondleidingen

Hoe boek ik een rondleiding?

Rondleidingen worden aangeboden op maandag, woensdag t/m zaterdag om 10.30 uur, 13.00 uur en 14.00 uur.
Op zondag om 11.30, 12.30 uur en 13.30 uur.

  • Je kiest in de kalender de datum van je bezoek
  • Je boekt het tijdslot van je keuze
  • Je kijkt of er in dat tijdslot ook rondleidingen worden aangeboden (tijdslots 9.30-10.30 uur, 12.30-13.30 uur en 13.30-17.00 uur)
  • Je boekt je rondleiding.

Een rondleiding kan alleen samen met een entreeticket worden geboekt. De rondleiding moet binnen hetzelfde tijdslot als je entreeticket vallen en kost € 6,00 per persoon extra.
Dit is een los kaartje in de ticketshop.

LET OP: in de ticketshop je kunt niet in elk tijdsvak een rondleiding boeken. De rondleidingen kunnen alleen geboekt worden in de tijdslots 9.30-10.30 uur, 12.30-13.30 uur en 13.30-17.00 uur.

Wanneer zijn er rondleidingen?

Rondleidingen worden aangeboden op maandag, woensdag t/m zaterdag om 10.30 uur, 13.00 uur en 14.00 uur.
Op zondag om 11.30, 12.30 uur en 13.30 uur.

Let op: niet in elk tijdslot kan een rondleiding geboekt worden. De rondleidingen kunnen van maandag t/m zaterdag geboekt worden in de tijdslots 9.30-10.30 uur, 12.30-13.30 uur en 13.30-17.00 uur. En op zondag in de tijdslots 10.30-11.30 uur, 11.30-12.30 uur en 12.30-13.30 uur.

Ik zie geen rondleiding staan in de ticketshop

Dat kan kloppen.

Rondleidingen worden aangeboden op maandag, woensdag t/m zaterdag om 10.30 uur, 13.00 uur en 14.00 uur.
Op zondag om 11.30, 12.30 uur en 13.30 uur. Niet in elk tijdslot kan een rondleiding geboekt worden, omdat de tijden soms niet op elkaar aansluiten.

Het kan ook zijn dat de rondleiding van je keuze al volgeboekt is. Dan is het maximale aantal bereikt en staat er: Uitverkocht!

Een rondleiding kan alleen samen met een entreeticket worden geboekt. De rondleiding moet binnen hetzelfde tijdslot als je entreeticket vallen en kost € 6,00 per persoon extra.
Dit is een los kaartje in de ticketshop.

Ik heb al entreetickets gekocht, kan ik ook nog een rondleiding boeken?

Let op: niet in elk tijdslot kan een rondleiding geboekt worden.

Ga opnieuw naar de kalender, naar hetzelfde tijdsvak waarin je kaarten hebt gekocht. En kijk of er kaarten voor rondleidingen beschikbaar zijn. Je kunt alleen een rondleiding boeken in combinatie met een geldig entreeticket.

Rondleidingen worden aangeboden op maandag, woensdag t/m zaterdag om 10.30 uur, 13.00 uur en 14.00 uur.
Op zondag om 11.30, 12.30 uur en 13.30 uur.

Hoe groot is de groepsgrootte bij een rondleiding?

De groepsgrootte per rondleiding is maximaal 8 personen.

(Afhankelijk van de geldende coronamaatregelen.)

Is een rondleiding inbegrepen bij de prijs van een passe-partout?

Nee, een rondleiding zit niet inbegrepen in de prijs van een passe-partout. Met een passe-partout heb je een entreeticket dat de hele Biënnale geldig is. Een rondleiding kun je er apart bijkopen voor € 6,- per persoon.

Alle informatie over rondleidingen vind je hier.

Kan ik ter plekke een rondleiding boeken??

De rondleidingen worden gegeven op maandag, woensdag t/m zaterdag om 10.30 uur, 13.00 uur en 14.00 uur. Op zondag om 11.30, 12.30 uur en 13.30 uur.
De groepsgrootte (per rondleiding): is maximaal 8 personen. (Afhankelijk van de geldende coronamaatregelen.)

Vraag er naar bij de kassa. Als een rondleiding online niet is volgeboekt kun je op de dag zelf bij de kassa een rondleiding boeken voor € 6,- per persoon.

Passe-partouts

Passe-partouts waren in de voorverkoop online te koop. Parkeerkaarten waren online te koop t/m 20 juli.
Tijdens de Biënnale (t/m 15 augustus) zijn ze alleen bij de kassa te koop.

Waarom waren de passe-partouts en/of parkeerkaarten eerst wel online te koop?

Om verschillende technische redenen is het praktischer gebleken voor de organisatie om de passe-partouts en parkeerkaarten alleen nog bij de kassa te verkopen.
Er verandert niets voor onze bezoekers die de passe-partout of parkeerkaart al eerder online hebben aangeschaft.
LET OP: passe-partouts en parkeerkaarten kunnen alleen met pin of contactloos worden afgerekend. Er is geen kassa of geld aanwezig, dus er kan niet contant worden betaald.

Ik heb tickets besteld, maar ontvang geen e-mail met een bevestiging

Controleer je mail, ververs je scherm, download je nieuwe e-mails en kijk eerst of de e-mail niet in je SPAM of ongewenst e-mail terecht is gekomen.

Toch geen e-mail met tickets ontvangen? Stuur een e-mail naar: contact@kunstindeheiligedriehoek.nl

Meld daarin de juiste naam en e-mailadres, met welke je ook de tickets hebt besteld, dan proberen we het zsm voor je op te lossen.

Waar is de hoofdingang en entree van de Biënnale?

De hoofdingang van de Biënnale bevindt zich aan de Monnikendreef, tegenover de tijdelijke parkeerplaats.

Op mijn parkeerkaart staat een (verkeerd) tijdstip, kan ik dan wel parkeren?

Parkeerkaarten die gereserveerd zijn voor of op 29 mei 2021 hebben misschien een tijdstip dat niet klopt met het tijdslot dat je hebt gereserveerd. We hebben dat aangepast in de ticketshop. Maak je geen zorgen: een parkeerkaart is de hele dag geldig, ongeacht het tijdstip dat op je ticket staat.

Wanneer moet ik mijn parkeerkaart laten zien?

Laat bij de kassa je parkeerkaart scannen. Je ontvangt een uitrijkaart voor je vooraf gekochte parkeerkaart.

Is een parkeerkaart inbegrepen bij de prijs van een entreeticket of passe-partout?

Nee, een parkeerkaart koop je naast een entreeticket of passe-partout. Een parkeerkaart koop je los en zit niet in de prijs inbegrepen.

Moet je een parkeerkaart vooraf online kopen? Of kun je ook ter plekke een parkeerkaart kopen?

Je kon eerder een parkeerkaart online kopen. Maar vanaf 20 juli kun je alleen aan de kassa een parkeerkaart kopen.

Ik heb entreekaarten gekocht, maar kan toch niet komen

Wij geven geen geld retour. Je kunt de tickets kado doen aan iemand anders of aanbieden op ticketswap.

In bijzondere gevallen kunnen tickets omgeboekt worden naar een andere datum of tijdsvak. Stuur ruim vantevoren een e-mail te sturen met e-mailadres, naam en ticketgegevens van de gekochte kaarten + de gewenste vervangingsdatum naar: contact@kunstindeheiligedriehoek.nl
Dit e-mailadres is niet continue ‘bemand’, dus het kan zijn dat je verzoek te laat komt of niet in behandeling genomen kan worden.

Kan ik mijn entreekaarten (zelf) omruilen naar een andere datum of tijdsvak?

Nee, je kunt dit niet zelf doen via je Stager account.

In bijzondere gevallen kunnen tickets omgeboekt worden naar een andere datum of tijdsvak. Stuur ruim vantevoren een e-mail te sturen met e-mailadres, naam en ticketgegevens van de gekochte kaarten + de gewenste vervangingsdatum naar: contact@kunstindeheiligedriehoek.nl
Dit e-mailadres is niet continue ‘bemand’, dus het kan zijn dat je verzoek te laat komt of niet in behandeling genomen kan worden.

Wij geven geen geld retour. Je kunt de tickets kado doen aan iemand anders of aanbieden op ticketswap.

Ik heb entreekaarten gekocht zonder korting, maar ik heb een Museumkaart. Kan ik mijn kaarten omruilen of geld retour krijgen?

Vergissen is menselijk, maar wij geven geen geld retour. De tijd en handelingen die het kost om dit te regelen staan niet in verhouding met het kortingsbedrag van € 2,50.

Alleen in bijzondere gevallen kunnen tickets omgeboekt worden naar een andere datum of tijdsvak. Stuur ruim vantevoren een e-mail te sturen met e-mailadres, naam en ticketgegevens van de gekochte kaarten + de gewenste vervangingsdatum naar: contact@kunstindeheiligedriehoek.nl
Dit e-mailadres is niet continue ‘bemand’, dus het kan zijn dat je verzoek te laat komt of niet in behandeling genomen kan worden.

Kan ik de route ook fietsend of met de auto doen?

Nee, dat kan niet. De expositie vindt plaats in delen van de kloostergebouwen, de kloostertuinen, de kloosterkerken en in andere monumentale gebouwen van de Heilige Driehoek. Deze zijn ontoegankelijk voor fiets en auto.

Het bezoeken van de Biënnale Kunst in de Heilige Driehoek is een beleving die zeker een dagdeel duurt. Houd daar rekening mee, evenals de schoenen die je draagt. De looproute beslaat een groot gedeelte van het gebied van De Heilige Driehoek. Het pad is niet altijd bestraat, je wandelt ook door tuinen, wijngaard en weilanden.

Kan ik vooraf een tafel reserveren voor de lunch bij de Kloosterhoeve of de Theetuin?

Nee, dat kan niet. Vooraf reserveren is niet mogelijk bij de Kloosterhoeve of de Theetuin. Je kunt er alleen met pin of contactloos betalen. Er is geen kassa of geld aanwezig, dus er kan niet contant worden betaald.

Bij Restaurant-Wijnhuis De Blauwe Camer kun je vooraf wel reserveren.
Vooraf reserveren kan via de website.